Saturday, July 25, 2009

MESYUARAT PERWAKILAN PEMUDA UMNO TENOM

PEMUDA UMNO TENOM BERGERAK MAJU....hari ini... sabtu 25 Julai 2009 bermula pada jam 9.00 pagi, Pergerakan Pemuda UMNO bahagian Tenom akan mengadakan Mesyuarat Perwakilan bertempat di Hotel Perkasa Tenom. Majlis perasmian akan disempurnakan oleh YB Datuk Rubin Balang, Ketua UMNO bahagian Tenom merangkap ADUN N36 Kemabong. Sebanyak 2 usul akan dibahaskan oleh perwakilan iaitu usul pertama berkenaan taat setia dan menyokong penuh kepimpinan parti, usul kedua berhubung dengan cadangan pindaan perlembagaan dan usul ketiga untuk mendesak kerajaan agar mengekalkan ISA.

Adalah diharapkan agar majlis dapat berjalan dengan lancar dan sukses dan mendapat kata muafakat didalam memantapkan UMNO dan BN di Tenom. Pergerakan pemuda UMNO Tenom merakamkan penghargaan dan terima kasih atas kesudian YB Ketua Bahagian merasmikan mesyuarat...

2 comments:

  1. Salam bos, tahniah...smoga pemuda Tenom terus maju dibawah pimpinan sdra!

    ReplyDelete
  2. Salam KP, semoga pemuda tenom terus belajar mematangkan perjuangan dan berkalibar dalam politik semasa. Semoga kepimpinan KP dpt membantu semua ahli dlm menyahut seruan kerajaan dan membangunkan modal insan dan memperjuangkan nasib rakyat di Tenom khasnya. Tahniah atas perubahan yg dilakukan ini.

    asar.

    ReplyDelete