Wednesday, July 8, 2009

Pilihanraya Kecil Manek Urai

Ketika ini saya berada di Manek Urai Kelantan untuk menyokong dan membantu calon BN yang merupakan rakan karib saya Saudara Tuan Aziz Tuan Mat. Saya akan updatekan nanti dengan gambar terbaru daripada Manek Urai.

5 comments:

  1. Insyallah PAS & Pakatan Rakyat akan menang...

    ReplyDelete
  2. Jika ada masa, baca artikal ini. http://refleksiminda.wordpress.com/2009/07/02/melayu-tidak-memerlukan-perpaduan-politik/

    ReplyDelete
  3. sayangilah bangsa kita... fahami perjuangan DAP tu bro.. Melayu tak akan ke mana nanti. menang sorak kampung tergadai

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah, negeri yang di perintah oleh PR (PAS, Keadilan dan DAP) sebagai contoh. Lebih baik drp BN dari segi kecekapan, ketelusan, pembenterasan rasuah dll. Pemimpin melayu yang ada dalam PAS dan Keadilan lebih berkualiti dan berkarisma drp sesetengah pemimpin melayu dalam BN/UMNO. Insyallah melayu (rakyat marhain)dan islam akan lebih terbela sekiranya PR memerintah.

    ReplyDelete
  5. Cuba saudara lihat apa yang berlaku di pulau pinag, kedah dan selangor. Juga si kelantan. Adakah ciri-ciri spt yg saudara katakan. Dap juangkan pusat sembeleh babi di kedah, pas bantah, dap keluar pakatan. anuar masuk campur, dap rujuk balik. Begitu juga si selangor... Azmin kata exco Dap tak buat kerja, dap kata pkr tak memahami perjuangan Dap... so bagaimana jika mereke memerintah... pkr cakap lain,,.. dap kata lain.. Pas pula sok tu juga. Pas nak perkasa islam... Karpal sing kata langkah mayatnya dulu. Mahoharan minta org india di beri taraf warganegara. Anwar nak bawa chin peng balik malaysia. Bekas askar kata kalau bwa balik... mereka akan angkat senjata. Saudara nak negera kita porak peranda akibat mereka-mereka ini ker...?

    ReplyDelete